Pac-Man heeft geen introductie nodig. Het is een van de populairste spellen die ooit gemaakt zijn.
Bestuur Pac-Man door de doolhof, vermijd de spoken en eet alle stippen op. Maar let goed op, want elk spook gedraagt zich anders!
Als Pac-Man een krachtstip eet, wordt hij onoverwinnelijk en kan hij de blauwe spoken opeten. Hoe meer spoken Pac-Man achter elkaar eet, des te hoger zijn score. En vergeet niet ook de fruitbonus te pakken!