SENGOKU 2
Sengoku 2 is een zijwaarts scrollend knokspel dat oorspronkelijk werd uitgebracht in 1993. De personages zijn krijgers die zijn opgeroepen door een toverprinses om de duistere heer te vernietigen, in verschillende tijdperken.
Je kunt net zoals in de vorige versie je personages transformeren, maar deze keer hoef je je bondgenoot niet te redden om in hem te kunnen veranderen. In deze versie kun je vanaf het begin vrij wisselen tussen de ninja, Tengu en ninjahond.