World War Z - PvPvZ Update
PvPvZ biedt een totaal unieke ervaring in World War Z en daagt je uit om langer dan zowel je mede-overlevenden als de ondoden in leven te blijven in verschillende competitieve speltypes ontworpen voor 4v4-gevechten.