Metal Maniacs opgelet! Tork Maddox' legendarische auto stort zich in de strijd, een muscle car die is aangepast om alles en iedereen te weerstaan! En dat maakt 'm juist zo onweerstaanbaar!
Een must-have voor alle AcceleRacers-fans die deel zou moeten uitmaken van elke collectie!