Goemon-pruik en -outfit
Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op Goemon uit de Mystical Ninja-serie (in Japan bekend als Ganbare Goemon). De outfit is alleen voor Mii-zwaardvechters... Alhoewel, zwaardvechters? Je valt aan met Goemons geliefde pijp! Als je Werpster instelt als je standaard speciale aanval, voelt het alsof je met gouden munten strooit!