Veel mensen waanden zich veilig in het dorp Haddonfield, waar bijna iedereen naar bed ging zonder de deuren op slot te doen. Dat veranderde allemaal tijdens een duistere Halloween, toen het witte masker dat sluipt door de nacht terugkeerde om zijn volgende slachtoffers te vinden. Wees getuige van de puurste vorm van het kwaad. Waar pijn het begin en de dood het einde is. Je komt Michael Myers zelf tegen. Samen met Laurie Strode vecht je om te overleven of te slachten in hun oude geboorteplaats Haddonfield.