2nd Level Cap Set
Met de 2nd Level Cap Set kun je het maximale niveau van de hoofdpersonen met 300 verhogen! Dit verhoogt de macht! Daarnaast worden er gloednieuwe veldslagen toegevoegd aan het Colosseum. (Aanbevolen niveau: 400-699)