Voegt het personage "Himekawa, Reporter" toe.
Noodoproep van de bekende reporter Himekawa, die uitroept: "Wereldbroeders voor altijd! HIER GA IK!!!" Ze geeft betrouwbare nieuwsberichten rechtstreeks vanaf het slagveld.