In order to provide a better experience, improvements were implemented with an app update on 22/02/2024 which increased the required iOS version (15.0 or later) and Android OS version (8.0 or later). If you are using a lower OS version, please consider updating to a newer OS or use the app on a compatible device.
(*2) If the power-saving feature is activated on devices using Android 6.0 or later, voice chat may be interrupted after the device has entered sleep mode. To use voice chat during sleep mode, go to Other Settings > Power Saving Settings in the app and deactivate battery optimisation on the Android device. For more details, please refer to the official website for your smart device.