Try Nintendo Music today!
With Nintendo Music, you can listen to a variety of Nintendo tunes anywhere on your smart device, including from series like Super Mario, The Legend of Zelda, and more. Discover individual tracks, listen to full game soundtracks, or build your own playlists of selected music to enjoy on the go!
Discover available content in a way that works for you: look for a specific song title, browse tunes from a particular game series, or find music themed to your favourite Nintendo character. Once you’ve found something to listen to, you can stream it to your smart device or download and listen to it offline.
Nintendo Music can even suggest and curate music based on your Nintendo Switch Play Activity. If you play a new game on your Nintendo Switch that has a soundtrack in the library, Nintendo Music will let you know! You’ll also receive notifications** when new soundtracks are made available.
Browse the range of available soundtracks and create bespoke playlists that fit your mood. Alternatively, choose from playlists created by Nintendo designed to help you relax, give you a boost and more!