How to Access Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC Content
In this article, you'll learn how to access the content included in the Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC.
Purchase the Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC on Nintendo eShop.
2. Ensure that your Animal Crossing: New Horizons software is updated to the latest version.
3. Launch Animal Crossing: New Horizons and visit the airport to request to go to work.