Celebrate Valentine’s Day with these Kirby cards!
It’s almost Valentine’s Day, so who better to help share how you feel about your Player 2 than Kirby? There are five card designs, each featuring art from Kirby and the Forgotten Land. Choose from Kirby and Bandana Waddle Dee, two of Kirby's new Copy Abilities and even some of his special Mouthful Mode forms!
Don't forget, Kirby and the Forgotten Land arrives on Nintendo Switch on March 25th. Visit our official Kirby and the Forgotten Land gamepage to find out more and pre-order the game ahead of its release!