New fighters, features and DLC announced in Super Smash Bros. Ultimate Direct!
Two new challengers are joining the fight in Super Smash Bros. Ultimate, coming to Nintendo Switch on December 7th: Street Fighter’s Ken, and the fearsome Pokémon Incineroar!
Watch the Super Smash Bros. Ultimate Direct above to see everything that was announced, including more Assist Trophies, plenty of game features and a new way to play with characters from across all kinds of game worlds: spirits!
More fighters, stages and music are coming to Super Smash Bros. Ultimate as downloadable content!
Each set, containing one fighter, one stage and music tracks, can be purchased individually, or together in the Fighters Pass bundle. The Fighters Pass will give you access to all sets, as they are released: five fighters, five stages and all their music tracks.
Plus, if you purchase the Fighters Pass you will receive a Mii Swordfighter outfit based on Rex from Xenoblade Chronicles 2 as a bonus.
If you purchase Super Smash Bros. Ultimate and claim your My Nintendo Gold Points by January 31st 2019, you can receive the fighter Piranha Plant as free downloadable content!
Please note: the Piranha Plant fighter will be available as paid downloadable content around February 2019. Piranha Plant is not one of the fighters included in the Fighters Pass bundle.
Want to try out Super Smash Bros. Ultimate before the game launches on December 7th? Find out where you can try it out!