As of May 20th, 2014, it will no longer be possible to download additional free content for certain Nintendo DS/DSi software. This includes free puzzles for games in the Professor Layton series, additional items and furniture in Animal Crossing: Wild World, and other titles.
This is due to the upcoming termination of the Nintendo Wi-Fi Connection service on May 20th. After this date, it will no longer be possible to use online features of Nintendo DS/DSi and Wii software such as online play, matchmaking and leaderboards.