The Sticker Comet has exploded, the Royal Stickers have been scattered and Bowser's wreaking havoc (again!), so it's time to call on everyone's favourite paper-thin hero: Mario! Join him as he uses Stickers to flatten troublesome minions, turns mysterious Things into powerful Stickers with magical effects and uses the new Paperise power to save the Mushroom Kingdom when Paper Mario: Sticker Star comes exclusively to Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL.
There's also a special bonus in store for Club Nintendo members across Europe who register their game after launch; those who do will be eligible to claim a free Paper Mario: Sticker Star sticker book! This special limited edition gift – of which there are only 10,000 pieces – will be available while stocks last.
Registration for this creative Paper Mario-themed gift will open at 8am (UK time) on 7th December. Packed with stickers of your favourite Mario characters and power-ups, you can combine them with the colourful background to come up with your own Paper Mario adventures. And with only 10,000 sticker books available for the whole of Europe, you can truly consider yourself a sticker star if you manage to get one!