TV Show King, the WiiWare best seller, is back for a second round. There are 8,000 questions sorted into 12 categories on the program, including general knowledge and sports, movies, music and more... And that's without counting the questions that you can create yourself! Here's everything you need to compete with your friends, or with players all over the world thanks to Nintendo Wi-Fi Connection!