Pop Them, Drop Them SAMEGAME
Same Game is a simple yet engrossing puzzle game where you clear matching blocks in sets of 2 or more.
Score high by clearing out more blocks at once. If you manage to clear the entire grid, you can keep on playing with a whole new layout. Getting rid of all those blocks is the key to raking in the points!
Up to 4 players can face off in any one of 3 multiplayer modes. "Fame Game", the most straightforward choice, is similar to the one-player version. "Shame Game"" turns the tables on the players, forcing them to go for the lowest score. Finally, in "Blame Game", it's a free-for-all as everyone vies for blocks on one big grid.