You are Jade Hunter, an intergalactic treasure hunter. While travelling past an uncharted planet, your ship was shot down. Now Jade is an intruder, an alien on this uncharted planet, and is being hunted down. Your mission is to survive and escape the planet!
Do you have what it takes to survive in Space Hunted? Or will you be hunted down?