Kung Fu Rabbit
Life in the temple of rabbits hangs by a thread. Universal evil has struck again and kidnapped all of your disciples. Only you managed to escape. They let you live... and they'll soon regret it!
Detailed graphics, humour, hours of gameplay and intuitive controls. Each level requires logic, precision, agility and lots of sabre rattling. The game also has plenty of trophies to win, babies to save, carrots to eat and a universal evil to expunge!