Chasing Dead
Curiosity and fear of a doppelganger planet initiates multiple missions in order to make contact with the duplicate Earth. A team of agents, astronauts, and scientists were sent 955,600 miles across space by NASA and the US Military, however all contact was lost a few hours after their arrival. You play as a marine named Jake, who is sent on a mission to retrieve any research and data left behind by the original survey team while fighting off hostile forces. As Jake, you must traverse the zombie-ridden lands of the alternate Earth as you battle endless hordes of the undead, frightening mutants and insane soldiers.