Beatbuddy
Prince Maestro’s conducting an evil plan to steal the planet’s music all for himself. You’ll have to help Beatbuddy drum up support from a vibrant cast including Clef, Treble, Quaver and more to settle the score and save Symphonia.
Featuring an original soundtrack with songs composed by known artists including Grammy-nominated composer Austin Wintory, in Beatbuddy the soundtrack is your aid to exploring this unique underwater universe.