The King of Fighters '94
The rules are simple - choose a country-based team and set the play order of your characters, then fight until one team has been vanquished! As well as the usual variety of special moves, each fighter has a power gauge that can be charged up to perform a devastating Super Desperation Move. This gauge builds up every time a fighter takes a hit, so even if you're taking a real beating you might get a chance to turn the tables!
With crisp, detailed graphics, fluid animation and stirring music and sound effects, this arcade-perfect port is a must-have for any fighting game fan.