Join the epic battle as good and evil battle for a young warrior's heart! There is one force in the universe that keeps good and evil in perfect balance. It is called the Mana Tree. But a magic sword has called to a young warrior to draw it, which upsets this balance and spreads evil throughout the land. Thus, the warrior must undertake a dangerous journey to find the Seeds of Mana, which have been hidden for centuries. Only then can perfect harmony be restored.
In this incredible adventure, things are never as they seem! Magic swords release evil as well as fight it. Treasure chests hold booby traps. Monsters are friends - and friends are enemies. Potions give power, black magic takes it away. Dragons fly, weapons change.
It's a world turned upside down that you must help the warrior make right again. And the only way to succeed is to solve the Secret of Mana.