Very Very Valet
1 to 4 Players control an "elite" team of puppet Valets to overcome any and all valet-related challenges. You’ll need teamwork and "park it anywhere" mentality to solve this severe parking crisis - time to become a VERY VERY VALET!
Throw an 8 Player party with new driving minigames! "Knockout" is a bumper-to-bumper brawl to stay in the ring, and "Rally Race" is a burning rubber boogie for first place - may the best Valet win!
Driving has never been easier - just point and go! Accessible driving controls allow anyone to quickly become a valet, with plenty of hidden techniques for mastering your valet game and cornering the market.
Show off your car corralling skills in over 20 unique levels! You’ll be helping out customers in a variety of locations and scenarios - city streets, cliffsides, bowling alleys, airports, and even trainyards.
Join this elite squad of valets! Whatever the parking need, Very Very Valets are ready to accept the call. Grab your friends and leave no car unattended!