Unravel Two
When you cut ties to the past, new bonds form. In Unravel Two, create a Yarny of your very own. Then build relationships with other Yarnys in local co-op or as a single player, fostering friendship and support as you journey together.
Begin your adventure in a cold and imposing land, then watch your surroundings blossom with new life as you chase the spark of adventure. Dive into an immersive story filled with energy, exuberance, inspiration – even monsters. Approach every challenge with positivity and fearlessness to awaken the world around you, and discover an unbreakable bond between friends.