THEATRHYTHM FINAL BAR LINE
A rhythm action game packed with 385 carefully selected music tracks from across the whole FINAL FANTASY series.
Includes popular tracks from a total of 46 different games, featuring the latest music from FFI through to FFXV in the main series, as well as remakes, spin-offs and various different soundtrack CDs. Relive the thrilling battles and soaring emotions alongside beautiful music and video.
Push the buttons in time with the music to match triggers moving across the screen on 3 different types of stage. With easy to learn controls and four different difficulty settings, anyone can jump in and have fun straight away. Also supports controller sharing play using a Joy-Con controller.
Introducing riotous online Multi Battles where everyone plays together! Interfere with the other players' plans and make clever use of your Burst abilities to turn the tables and grasp victory.
The game also features music player and theatre modes that let you sit back and enjoy the tracks and movies you have collected without the rhythm game action.