Return to the city of Burlone, Italy - home to three powerful mafia families vying for control. Liliana Adornato is an orphan with a hidden past tied to fate of the city. But when a new threat appears, the Falzone, Visconti, and Lao-Shu families must come together in a temporary truce to retrieve a stolen relic and restore the balance of power.