Mutant Football League: Dynasty Edition
Hellishly brutal arcade-style football game Mutant Football League: Dynasty Edition is blitzing onto Nintendo Switch, with new exclusive teams and gameplay content. The game is the spiritual successor to the retro classic Mutant League Football, with next generation deep strategy gameplay, bone-crunching, tooth-shattering hits, and a roster of ghouls delivering tongue-through-cheek humor. Oh, and blood. Lots of blood. Mutant Football League delivers intense online action, deep strategy, and deadly humor. Fantastical arenas full of ruthless fans and deadly traps set the stage for mayhem in every contest that allows players to win by highest score or by killing and eradicating their opponents.