Life in Willowdale: Farm Adventures
Willowdale, once such a lively village, is in trouble. Penny, the always-critical daughter of the mayor, dislikes the countryside and wants to transform the town into a modern tourist resort. The animals no longer get the attention they need, and the villagers no longer feel at home in the town.
BACK TO NATURE, BACK TO BASICS - Cultivate your green thumb by working day in, day out to restore the farm to its former glory! From planting and harvesting fresh produce, taking care of the animals to improving your skills, there’s never a dull moment in Willowdale, your new home.
GO ON AN ADVENTURE AND EXPLORE - Put on your explorer’s hat and grab your binoculars. There’s so much to discover outside of town! Follow the paths outside of town to the Flower Fields, the Death Desert, the Forgotten Forest, and the Mighty Mountain. Brace yourself for the challenges that await you!
ADVENTURING IS ALWAYS MORE FUN WITH FRIENDS - Willowdale is not the only place where all kinds of things happen. There’s so much to experience outside of town as well! Invite a friend to join you on your couch for a local multiplayer adventure! Discover the different zones with their unique characteristics, challenges, and boss fights.
WILLOWDALE HAS SOMETHING FOR EVERYONE - Willowdale offers everything you can expect from a lively village. Annual events, good food in the restaurant, fishing at the pond or cooking at Wine & Dine, there’s always something to do in the cheerful town of Willowdale!