JoJo Siwa: Worldwide Party
You’re invited to JoJo Siwa’s Worldwide Party! Lace up your “High Top Shoes” and run through JoJo's worlds listening along to her biggest hits including D.R.E.AM, Bop and Nonstop! Complete levels as JoJo to perform special dance routines! Can you match the rhythm and make the crowd go wild?
Run, jump, and unlock awesome vehicles including Spaceships and even a Roller Coaster Cart to help get JoJo to the party. Collect all the items you need for an unforgettable party including glitter and of course, bows! Explore lands straight from JoJo’s imagination including Candyland, BowBowland, Superheroland and many more.