INSTANT Chef Party
No matter if you like French, Italian or Mexican cuisine, cook your way up to the top! In INSTANT Chef Party, you will have to compete with up to 4 players in a series of mini-games themed around food and cook. Be ready to enjoy serving, cooking, harvesting, doing dish-washing and many more activities in coop or versus your friends & family!
And guess what..? No cooking skills are required... except, maybe, for toasting marshmallows!