Grow crops, grow your agricultural empire! Become a modern farmer to operate more than 100 authentic machines by Case IH, CLAAS, DEUTZ-FAHR, Fendt, John Deere, KRONE, Massey Ferguson, New Holland, Valtra & many other acclaimed manufacturers from around the world - offering a wide range of farming activities. Choose what kind of farmer you want to be!
There’s a lot more to do after plowing, removing weeds, harvesting crops, or collecting eggs from chicken coops: Produce valuable goods made from your harvest to expand your flourishing business with new factories and production chains!