Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp
The Orange Star nation needs you! Put your battle strategy to the test in Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp for Nintendo Switch.
The Game Boy Advance classics have been rebuilt from the ground up, featuring all the gameplay of the originals with the added ability to challenge your friends online!
Manoeuvre your units, taking advantage of terrain and your opponent’s weaknesses to assert control.
Enrol in the Orange Star army, honing your strategies in Advance Wars’ campaign mode as you repel the Blue Moon, Green Earth and Gold Comet armies. Then, take the fight to the ruthless Sturm and the Black Hole Army in Advance Wars 2: Black Hole Rising.
In both campaigns, you can fast-forward gameplay and rewind your turns for a smoother tactical experience.
Take on a host of different challenges, using any strategy or CO you like. Depending on your score you’ll earn coins to unlock more COs and extra challenges. Aim for those coveted S Ranks!
Get creative with custom maps in the Design Room! Construct mountainous battlefields where aircraft are key, or put your naval prowess to the test with a watery combat zone. Share your creations with your friends to see if they can rise to the challenge!