Zombie Blast Crew
It has been 11 months since the infection started. Everyone fled the cities, mass panic in the streets. The zombies took over our towns, our buildings, our houses. Now we sleep outside while they roam our streets.
We waited for the army, and the army didn’t come, so we picked up guns. We waited for a hero, and noone came, so we were left to survive on our own. Now we’re done waiting. Will you lead us in the face of a certain doom?
We’ve organized into hunting parties, to take our blocks back and push the evil residents away. We officially declare that from today onwards, our city is a Zero Z Zone. We’re the Zombie Blast Crew.