XenoRaptor
XenoRaptor is a frantic and frenzied twin-stick shooter, pitting ridiculously armed space dragons against an interstellar armada. Strip your defeated foes of their parts to assemble the ultimate weapon. From evasive teleporting and defensive mines, to railguns, tractor beams, and mind control, XenoRaptor is bullet-hell action with countless tactical possibilities.