Wrestling Empire
Or create your own star and embark on a career to encounter up to 350 opponents across 10 different rosters in an endless schedule of possibilities. Make the right moves backstage as well as in the ring to fight for your worth and retire with a career worth remembering. Just when you think you've seen it all, you can even save your changes to each character to make the world your own and never get bored of wrestling again!