World Soccer Kid
But the further from the center of the head the ball hits, the further the ball moves, making it hard to juggle.
Basic Mode where the number of juggles is recorded, Running Mode where the distance moved while juggling is recorded, Two-Player Mode where you compete against an opponent to juggle the ball the longest, and Two-Player Coop Mode where you work together to record how many times you can juggle the ball.