Voxel Pirates
Voxel Pirates is a simple pick-up-and-play action game where you defeat enemies with a variety of weapons in an adorably quirky fantasy world of toys.
A golden age of piracy has come upon the toy world of Voxel! Pirates roam the seas, spending their days gathering treasure. Set sail into a world of great ships, secret bases, and port towns!