Viki Spotter: Zoo
The game is great for children of all ages. It has a lot of colourful pictures. Adults will be no less interesting to play it, because the search for differences-an excellent way to train your attentiveness. Some differences are quite difficult to find. But even if you encounter such a difficulty - you have a loyal assistant, a little girl Viki, who is sure to see what you suddenly missed. Spend time not only with pleasure, but also with benefit, training the skills and learning something new about the world around! A variety of pictures with animals will not let you get bored.