Veritas
Having volunteered to take part in a study conducted by Veritas Industries, you now find yourself waking up in a small room with no memory of what happened the day before.
The last thing you remember is signing on the dotted line and following some nice people wearing white coats, but they couldn’t have been lying to you could they? They were doctors for goodness sake...