Venice 2089
In Venice 2089, you'll explore the city through the eyes of Nova, a bored teenager who has no clue about what to do in life and just wants to relax from the stress of their usual routine.
Use your hoverboard to navigate the streets of Venice in a unique 2.5D art style, perform tricks and create a dynamic soundtrack that'll match your mood. Interact with the world using your drone, collect objects out of your reach, and solve some puzzles.