Varenje - Don't Touch The Berries
Varenje is a cute colorful adventure with a number of puzzles and mini-games made by artists for anyone that considers games to be an art.
Our hero was spending summer happily at the cosy cottage until curiosity forced him to sample an unknown berry at the stream. Before he knew it, everything had become incredibly large, and he was reduced to the size of a bug!
Our new friends will surely help us by discovering the secret healing potion, which will return us to our previous dimensions. All we need is to collect enough raspberries to cook grandmother's jam. And as we all know - this is a remedy for all ills!