VAZIAL SAGA XX
After the collapse of society due to material civilization, human beings will implement a "folklore policy" governed by some politicians based on their reflection.
In order to make the peace forever, the politician manipulates his own genes and becomes an absolute person of immortality.
For hundreds of years, perfect order was maintained and all the people lived happily.
The slightest turbulence disrupted the over-perfect order, creating greater conflict.