The game has more than 150 levels and with each level the game becomes more difficult. At some levels, you will have to rack your brains pretty hard! The game is easy to learn and even a child will figure it out, but the further you go, the more interesting the tasks will become. The game is suitable for all ages, so the whole family can play!
This interesting logic game will brighten up your free time and you will spend it with benefit. Have a good game!