UNABLES
The game comes equipped with a 360-degree, slow-motion precision controls to sway, spin, push, shove and catapult everything and everyone on screen. No outlaw, zombie, or procrastinating vampire is safe anymore. Use physics to solve puzzles, complete quests, unlock peculiar levels, and reveal all the secrets!