Touhou Mystia's Izakaya
"Touhou Mystia's Izakaya" is a fan game of the "Touhou Project," where Mystia Lorelei, a resident of Gensokyo, struggles to revive her own izakaya.
During the day, players procure ingredients and interact with residents of Gensokyo, while at night, they operate the izakaya. The basic flow of the game involves welcoming various customers every night with delicious dishes and aiming to create an izakaya beloved by the residents of Gensokyo!
This work is a compilation of the following elements: the same-name software released in the past and its downloadable content.