The Purge Club ~救済!粛清サークル~
"The Purge Club ~救済!粛清サークル~" is a visual novel game in a slapstick school where the protagonist, Hideaki Miyauchi joins the same club as the timid heroine to help her and grow together.
A Bishojo Game released in 2014 under the "Swan eye" brand has been reworked for the "PandaShojo" platform for players around the world to enjoy.
Many traps obstruct the path of Hideaki and his companions as they head toward the client's classroom.
Seina Takanashi from the same class, forces herself to help everyone with their problems.
The student council president Himeka who was watching this, is jealous of her popularity.
One day, Seina was called by the student council and was forced to become the president of a certain club!
Hideaki couldn't leave Seina alone and decided to help with the club activities.
She has a crush on the protagonist and keeps trying to confess her feelings, but always being dodged away.