The Lord of Darkness: The Awakening of the Light
In the fascinating world of Eärendil, where magic and mystery intertwine in every corner, "The Awakening of the Light" unfolds, a visual novel that will take you through an epic plot full of adventures, romances and critical decisions. Play Eldarion, a young blacksmith, whose destiny is intertwined with ancient prophecies and ancestral conflicts.
"The Awakening of the Light" is more than a visual novel; It is a door to a fantasy world where every choice matters and every character has a story to tell. Prepare to embark on a journey where your decisions will shape the destiny of Eärendil.