The GhostX : Sniper Simulator (Tactical Shooting & Eliminator)
If you crave a pulse-pounding and exhilarating experience, you've found your ultimate destination. In “GhostX”, you step into the shoes of an elite sniper, entrusted with the critical mission of eliminating targets.
▪ Diverse Environments: Engage in thrilling missions across urban streets and tranquil forests, each demanding distinct tactics.
▪ Challenging Missions: Take your sniping skills to the next level by mastering the art of shooting from a helicopter, eliminating targets on a moving train, and more.
Dive into the ultimate sniper simulator and prove your prowess. “GhostX” awaits – are you up to the challenge?