The Creepy Syndrome
A psychological horror adventure game. Discover the four interconnected psychological horror stories. Explore different retro pixel art 1 bit to 8 bit environments in each of the stories. From a third person view in the purest retro style to a first person system reminiscent of old labyrinth games.
In a mysterious and strange consultation with the psychiatrist, he analyses you by making you play disturbing video games, with different endings. You experience past traumas, occult cults, a cursed bunker and much more. Each of them has a meaning, and as you progress through his analysis, everything gets creepier, you don't know why you're there, or how it's all going to end. Discover the mysterious relationship you have with your psychiatrist, who has something very special in mind for you.